niedziela, 21 sierpnia 2022

Wielki powrót do przodu


 W Gdańsku trwają Targi Książki, wydawców aż trudno policzyć, jest ich tak wielu. Pojawiła się znaczna liczba autorów. To nowe pokolenie. Jeszcze przed pandemią pracowali gdzieś tam w bibliotece, czy uczyli w szkole, a teraz już są pisarzami. Czyżby te dwa poprzednie lata nakręciły zegar czasu i zaczął chodzić dwa razy szybciej?


Oto co pisze Jacek Franco Horęzga: "Szamani Fantastyki zapraszają na Dni Fantastyki do Centrum Kultury "Zamek" w Leśnicy pod Wrocławiem, w dniach 27 i 28 sierpnia 2022. Dzięki uprzejmości Doroty B. Foryś i Marcina Halskiego, będzie można nas odwiedzić na naszym mini-stoisku, podpiętym pod stoiska Doroty i Marcina.
Wg. nieoficjalnych informacji, w sobotę stoisko odwiedzi znany, wrocławski Inquisitor - Jacek Inglot. Byś może w towarzystwie Starej Gwardii pionierów wrocławskiego Fandomu."



Książka "Chciej mnie zawsze" Jakuba Turkiewicza, oznaczona numerem dwa na liście książek do wydania, ukazała się jako pierwsza. Wydanie tej książki Franco zadedykował Maćkowi Parowskiemu, wspaniałemu redaktorowi, któremu wszyscy mamy wiele do zawdzięczenia. Dzięki niemu ukazało się w "Fantastyce" moje opowiadani "Szaman".

"Część Ciebie powraca także tu, Wielki Redaktorze i Kreatorze. Gdzie w gwiezdnym pyle Mlecznych Dróg znów wybrzmiewa odwieczne pytanie: Kim jestem? Skąd przychodzę? Dokąd zmierzam?"- Pisze Franco we wstępie do książki Jakuba Turkiewicza.

Na końcu książki została zamieszczona lista tytułów, które zostaną wydane. Moje są na siódmym i dziewiątym miejscu, co mnie cieszy. A tymczasem kupujmy na stoiskach Dni Fantastyki w Leśnicy książkę Jacka Izworskiego "Gwiezdne szczenię", "Duszę" Luizy Dobrzyńskiej, "Chciej mnie zawsze" Jakuba Turkiewicza oraz "Inquisitora" Jacka Inglota.

Na moje książki poczekamy trochę, proces wydawniczy to trudna sprawa, a póki co, będę przybliżać na blogu opowiadania, które zostaną w nich zmieszczone.

1 komentarz:

  1. Pięknie dziękujemy za wielkie serce dla nas, droga Emmo :) - Pozdrawiam ciepło. I kombinuję, jak przyśpieszyć ten nasz "proces wydawniczy". Tak, aby na Gwiazdkę co najmniej jednak z Twoich książek zaplanowanych u nas, znalazła się pod Choinką. Serdeczności! <--- Franco

    OdpowiedzUsuń